موزیک باز | رسانه صوتی و تصویری

رسانه صوتی و تصویری موزیک باز

موزیک باز | رسانه صوتی و تصویری

رسانه صوتی و تصویری موزیک باز

موزیک باز | رسانه صوتی و تصویری موزیک باز

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ سارا خانوم حامد پهلان

download new music hamed pahlan sara khanom

ترانه و آهنگ : حامد پهلان , تنظیم : امیر ارشیا

پخش از موزیک باز - musicbuz

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم :

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم

آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد پهلان بنام سارا خانوم

♫♫♫♫♫♫

وقتی میای تو کوچه دستو دلم میلرزه

اگه بدم جونمو واسه ی چشات می ارزه

صد تا خاطرخواه داری قد رعنا داری

اشاره کن فدات شم آخ تو چقد ناز داری آخ که چقد ناز داری

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم قربونه اون چشات شم

نباشی من مریضم فقط تویی عزیزم

سارا خانوم فدات شم , فدات شم , فدات شم

سارا خانوم فدات شم فدات شم , فدات شم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی